MAC for Cindy Sherman september 2011

Åh! Åh! Åh! Jag som tröttnade på MAC:s kollektioner för några år sedan, när de började komma oftare och oftare och med tråkigare teman. Men titta! Nu kommer det en kollektion inspirerad av Cindy Sherman, som jag beundrar så. Jag skall köpa varenda ögonskugga, ögonpenna och läppstift, trots att färgerna antingen skär sig mot sin hud eller redan har tvillingar i min kollektion. Visst, det sade jag om Eddie Izzard- och Dame Edna-kollektionerna också, men den här gången är det Cindy! Cindy!

Det är osäkert om den här MAC-kollektionen kommer till Sverige. Kanske dags att spara till en Amerikaresa.

Länk till Temptalias post om kollektionen

Länk till Specktras post om kollektionen

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Detta inlägg publicerades i ögonpennor, ögonskuggor, hetsshopping, läppstift, makeup och märktes . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.