Favoriter i april

Den här månaden har jag hittat sätt att strama upp huden över hela kroppen, och det är jag mycket glad för! Det ena sättet är via infraröd sauna, vilket jag blivit förtjust i och kommer att göra flera gånger. Det andra sättet är med hjälp av Aurelia London Firm & Replenish Body Serum, som jag kommer att skriva om mer snart.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Detta inlägg publicerades i favoriter. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.