Mavala Smoky Blue

Jo, jag behövde faktiskt ett nytt blått nagellack, och det här hade jag plockat upp och tittat på under några andra lackletarrundor, så nu var det dags för Smoky Blue från Mavala. Vid påmålning såg jag några få fina blänk av blått glitter i det petroleumblåa lacket! Men de var så gott som försvunna när färgen målades ut på nageln.

Två lager räckte för att bli riktigt täckande, och visst var det snyggt! Men det här var ett nagellack som tyvärr flisade sig riktigt snabbt och mycket. Tråkigt! Nåja, det kommer att komma till användning framöver ändå.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Detta inlägg publicerades i nagellack och märktes . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.