Eucerin Hyaluron-Filler Eye Cream

Eucerin är ett märke jag har litat på länge, och när jag behöver någon produkt som är neutral och bra vänder jag mig ofta till Eucerin. Nu var läget sålunda med ögonkräm, och jag hittade en som verkade perfekt för mina behov: Hyaluron-Filler Eye Cream.

Huden kring mina ögon har börjat bli tunn och förlora spänsten, och det vill jag motverka med en riktigt bra kräm. Eucerins Hyaluron-Filler hjälper mig en bra bit på vägen, och det är jag tacksam för. Vad värre är, är att den svider i ögonen – inte alltid, men ofta. Det är ju det sista som en ögonkräm skall göra! Eftersom jag inte har något att byta ut den med just nu så fortsätter jag att använda den, men så fort jag hittat en ersättare kommer jag att flytta över den här krämen till att bli allmän ansiktskräm.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Detta inlägg publicerades i hudvård och märktes . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.