Depend O2 With Love From Cuba

Det var dags för en snygg men litet vild färg för naglarna, tyckte jag, och Depends O2-nagellack i havsgrönt skimrade så lockande mot mig från hyllan. Jag gillar att O2-nagellacken säljs i så liten förpackning att man har chans att använda slut på färgen innan man tröttnat på den, och så förstås deras ingredienslista som skall släppa igenom 30% mer syre till naglarna, vilket mina kan behöva.

Nagellacket var lätt att måla på och fördelade sig jämnt över naglarna. Det satt fint under ett par dagar innan det flagnade litet, och det är ett bra resultat. När det var dags att ta bort det gick det relativt snabbt och lätt. Det var det första av Depends nagellack jag provat, men det positiva intrycket och det lockande priset gör att det nog blir fler.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i nagellack och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

