Make Up For Ever Sens’Eyes

Det började med att jag blev överraskad, och fortsatte med att jag gjorde fel. När jag tryckte på pumpflaskan för att få litet Sens’Eyes på min bomullsrundel, kom det ut en turkos lotion istället för den vätskeblandning jag hade förväntat mig av en remover för ögonmakeup. Mina tankar gick till misslyckade användningar av liknande borttagningskrämer, främst produktöverflöd som svidit i ögonen, så jag tryckte inte ut något mer utan fördelade den lilla droppen så gott jag kunde över bomullsytan. Det gjorde att det blev mer torr bomull än verkande remover som gneds över mina ögon, och det varken kändes eller fungerade bra.

Tack och lov råkade jag vid ett senare tillfälle trycka fram tre droppar, och minsann, då fungerade ju Make Up For Ever Sens’Eyes som det var tänkt! Ögonskugga, concealer och mascara togs bort från mina ögonlock och fransar utan skrubb och svordomar. Sens’Eyes visade sig vara en riktigt bra produkt. Den har gjort entré i mitt liv i form av liten praktisk flaska för min resenecessär, men kan gärna få växa i rollen i form av en större flaska för hemmabruk.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i hudvård och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

