Lancôme Ombre Hypnôse Stylo Rose Lumière

Det tog längre tid än jag trodde, men till slut hittade jag en tjock ögonpenna i den sortens rosa nyans jag har letat efter, och det var Rose Lumière från Lancôme. Jag är ju redan förtjust i deras Ombre Hypnôse Stylo för den goda kvaliteten, och använder den snygga Erika F. hur mycket som helst.

Nej, den rosa nyansen syns knappt mot min hy, och det är litet grand det som är meningen! När jag använder rosa färger till ögonen är det som en skuggning under ögonbrynsbenet, från vecket i ögongloben och halvvägs upp mot ögonbrynet. Där blir den bara en fin skuggning som ramar in ögat och nästan bara omärkligt bidrar med litet färg.

Jag använder ögonskuggepennor när jag har litet bråttom eller bara är litet för lat för att plocka fram penslarna och puderskuggorna. Då blir makeupen automatiskt mer diskret, och därför är jag riktigt glad att ha hittat en snygg skär variant som kan ge den naturliga rosigheten som jag vill ha just när min ögonmakeup är litet mer dämpad, och jag ser fram emot att använda Rose Lumière ofta i sommar och alla säsonger efter det.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i ögonpennor och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

