Sisley So Intense Mascara

Långa, mörka och fylliga ögonfransar är vad jag vill ha, och eftersom jag redan har det i relativt stort mått behöver jag bara en viss förstärkning på de här områdena. Sisleys mascara ger mig det, och sitter dessutom utan spill hela dagen och är lätt att ta bort på kvällen. Bra!

Den lilla mascaraborsten med korta borst kräver litet övning innan den gör exakt som man vill; jag hade några försök med klumpig utgång, men väldigt snart hade jag fått till en fungerande teknik.

Nu är det så att So Intense inte bara ger längd och svärta vid användandet, utan också skall hjälpa fransarna att växa. Ja, faktiskt lovar de synligt resultat redan efter en vecka! Trots att jag har sett min beauty-kunniga benvaxningsexpert få FANTASTISKT långa ögonfransar efter specialbehandling förhöll jag mig skeptisk till mascarans löften, men tittade extra noggrant på mina fransar. Och minsann om de inte kändes längre när jag såg mig i spegeln nyss, efter rimlig tid!

Det skall bli intressant att se om växthjälpen fortsätter och ger mig ännu längre ögonfransar. I så fall uppdaterar jag det här. Men även om jag ser det resultatet, föredrar jag faktiskt att bara måla på med en icke-närande färg när jag vill ha långa, mörka fransar, så jag tror inte att jag kommer att köpa den här (ganska dyra) mascaran igen.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i mascara och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

