IsaDora Savannah Gold

Ett sådant där tätt skimmer som bygger upp Savannah Gold, sådant är det som får mig att falla för ett nagellack nuförtiden. Rosa i vissa ljus, guld i andra, ofta en fantasieggande blandning av båda, såväl i flaskan som på naglarna.

wp-1484691769319.jpgLacket är lätt att måla på tack vare IsaDoras breda pensel – ett stort plus! Färgen lägger sig också jämnt och fint, även om det behövs (minst) två lager för att bli riktigt täckande.

Resultatet blir alltså fint, och jag gillar verkligen skiftningarna mellan guld och rosa. Ibland tänker jag ändå att lacket är litet väl likt Anny Never Can Say Goodbye, men det är ju också en favorit som jag använder ofta, så förr eller senare kommer jag säkert att göra slut på båda två. Tills dess njuter jag av det täta guld-rosa skimret på mina naglar.

wp-1484691784161.jpg

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i nagellack och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till IsaDora Savannah Gold

  1. Ping: Smith & Cult Vegas Post Apocalyptic | Style On File

Kommentera

