Lancôme Hypnôse Volume-à-Porter mascara

lancome_hypnose_volume_a_porter

Volym OCH längd OCH en intensiv svart färg är vad Lancôme lovar med sin Hypnôse Volume-à-Porter mascara. Själva borsten har normalt utseende med spolformad borst så att det finns en tjockare mitt för att måla på mycket och smalare spets för precisionsjobb.

På mina ögonfransar blir det inte så mycket volym, men en god portion av längd och svärta. Mascaran sitter någorlunda bra hela dagen, men vissa dagar svärtar den ned under ögonen och jag vet inte varför! Till övervägande del sitter den dock där den skall utan att färga av sig.

Färgen är jämförbart med andra mascaror lätt nog att få av på kvällen med en god rengöring. Jag kommer att använda slut på min mascara men nog inte köpa någon ny likadan, och det är för det där med den oförklarliga svärtan under ögonen och för att jag vill ha litet mer volym på fransarna också.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i mascara och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

