Favoriter i november

En storfavorit har nagellacket My Silk Tie från OPI varit. Det ger ett sådant härligt skimmer på fingerspetsarna, och jag kommer nog att fortsätta att använda det ofta, ofta hela vintern.

Min nya Clarins Instant Light Natural Lip Perfector har också varit en glädjekälla i novembermörkret. Det är skönt att ha något som doftar gott och ser snyggt ut medan det hjälper ens torra läppar!

wp-1480266525014.jpg

Jag är ganska morgontrött och behöver enkla, pålitliga produkter när jag lägger min ögonskugga på morgonen. De senaste åren hållit mig till ett par olika färger som jag har växlat mellan, men sedan jag skaffade Urban Decays stora härliga Vice Ltd Reloaded-palett har jag sett fram emot att plocka fram den och välja några färger för dagen! Inte för att jag tar de mest udda färgerna, nej, det blir de mest ”normala”, men när jag ändå står där med så många fina att välja på händer det att jag tar ett drag med penseln i några färgrutor extra och lägger till litet extra på dagens makeup. Paletten är alltså inte bara nostalgi utan fin och användbar!

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Favoriter i november

  1. Eva F skriver:

    Snygga grejer! Det är julklappsvarning på dem… till mig själv och till andra!

Kommentera

