YSL Mascara Volume Effet Faux Cils

ysl faux cilsJag har turen att ha någorlunda långa, täta och mörka ögonfransar. Därför letar jag inte efter någon speciell effekt när jag skaffar ny mascara, för de flesta ger mig vad jag behöver: mer av allt! Ibland har det råkat bli konstigt, som när en mascara jag provade gav mig tjocka, täta ögonfransar men inte mer längd – då blev proportionerna fel.

YSL Faux Cils ger mina ögonfransar raka motsatsen: längd, men ingenting annat. Ögonfransarna blir snyggt långa, men i jämförelse med längden ser de tunna ut och till och med som att de är ganska få. Nu är det tack och lov inte så illa att det ser konstigt ut, så jag kommer att använda tuben jag har tills den är slut, men jag kommer inte att köpa någon ny.

Men visst vet vi att makeup och kanske i synnerhet mascara sitter olika på olika personer. Om någon har andra erfarenheter av YSL Faux Cils, så berätta gärna!

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i mascara och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

