Favoriter i juli

Vi är säkert många som drar ned på pyntningen på sommaren. Under min lediga, lata tid har jag hållit mig till några få favoriter: den fina, friska doften Peoneve från Penhaligon’s, och det lätta rosa skimret från Clarins Instant Light-balsam.

wp-1469281729580.jpg

En annan favorit som jag dock inte har på bild är den tjocka yogamattan jag skaffade innan semestern. Tack vare den kunde jag stå på altanen och göra solhälsningar mot den verkliga solen (när den äntligen visade sig). Också viktigt för hälsan, välbefinnandet och i förlängningen snyggheten!

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i favoriter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

