Depend O2 Protecting Base Coat

depend 02 protecting base coatJag är väldigt glad att jag valde att prova Depends Protecting Base Coat, eftersom jag har fått ett gott resultat av det här underlacket.Den ger en blank yta när man lägger den på naglarna, men efterföljande lager av färg går lätt att måla på och sitter bra.

På senaste tiden har mina nageltoppar varit extremt flisiga, och det har ofta gjort att nagellacket och, tyvärr, nagelflisor ramlat av bara någon dag efter lackning. Men med Depend O2 Protecting Base Coat underst kan jag visserligen se att flisorna finns kvar, men underlacket och resten av färgen sitter kvar! Ja, inte för alltid, men längre än jag är van vid från andra underlack. Toppen! Det här är en vinnare som jag kommer att behålla i mitt stall av skönhetsprodukter.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i nagellack och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Depend O2 Protecting Base Coat

  1. Ping: Depend O2 Glossy Top Coat | Style On File

Kommentera

