Urban Decay Alice Through The Looking Glass Collection

Om någon månad är det premiär för filmen om Alice, inte i Underlandet utan denna gång i Spegellandet. Även den här gången har Urban Decay satt ihop en kollektion som är så galen och frestande att jag både vill och inte vill ha den! Jag menar, jag vet ju att jag knappat skulle använda hälften av färgerna… men så kul att ha dem hemma och kunna titta på när som helst!

 

urbandecay_alice_through_the_looking_glass

Titta på läppstiften! Galna färger som lila, blått och en skum ljus orange. I ögonskuggepaletten samsas neutrala nyanser med starka, matta gröna och blå, med namn som Bandersnatch, Gone Mad och Heads Will Roll.

Temptalia, grundlig som vanligt, har många lockande bilder på kollektionen och noggranna swatches.

Coola BritishBeautyBlogger har också några bilder och snygga swatches, och dessutom ett par bilder från den första fina paletten till Alice In Wonderland för några år sedan.

Så läckert, så lockande! Jag önskar att jag hade hundra ögon och tio läppar så att jag kunde använda alla färgerna på en gång!

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i ögonskuggor, läppstift och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

