Malin + Goetz mojito lip balm

Redan det oparfymerade läppbalsamet från Malin + Goetz kändes ju som ett spa för läpparna, så hur bra kunde det inte bli med mojito inblandat – en god drink vid poolen? Tyvärr kände jag varken doft eller smak av mojito i tuben jag skaffade. Så synd! Har jag fått en defekt produkt? Om någon haft bättre lycka med mojito-varianten, så berätta det!

mplusg_mojito_lip_balm

Men jag känner mig ändå inte missnöjd. Precis som läppbalsamet utan smak från Malin + Goetz så ger det här en fantastisk känsla för läpparna vid första påstrykningen; som att de är inneslutna i en skyddande, vårdande hinna, en känsla som sitter kvar även efter att balsamet skavts bort. Men så länge det sitter på läpparna ger det också en otroligt snygg glans. Så jag är inte missnöjd, utan kommer att köpa endera av läppräddarna från Malin + Goetz många gånger till.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i läppbalsam och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

