Favoriter i december

Jag har svårt att komma igång på morgnarna, särskilt när det är mörkt och kallt ute. Men något som alltid hjälper är tanken på en skön dusch med väldoftande duschkräm och body lotion, och det har jag tack och lov haft i december! I love… Raspberry & Blackberry och The Body Shop Mango lotion har varit mina vänner på morgonen.

wp-1451408983535.jpg

Något annat som har glatt mig är min mjuka fina hy. Den har jag ett helt batteri av skönhetsprodukter från Helena Rubinstein att tacka för!

Krämer, dofter och vackra färger gör livet lättare. Jag ser fram emot alla nya läppstift, parfymer och annat fint som jag säkert kommer att upptäcka under 2016, och önskar alla ett Gott Nytt År!

wp-1451479677075.jpg

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i favoriter, hudvård, kroppsvård och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

