I love… Raspberry & Blackberry shower cream

iloveraspberryandblackberryMärket I love… säljer kroppsvårdsprodukter med härlig dofter till plånboksvänliga priser. Ja, priserna är så låga att jag blir litet tveksam till kvaliteten hos ingredienserna, men där kanske jag är onödigt skeptisk. Just duschkrämer skall ju bara rengöra under någon sekund och sedan spolas bort, så där chansar jag gärna på en billigare produkt för min inte så känsliga hud.

Duschkrämen Raspberry & Blackberry är så fantastiskt läskande att jag faktiskt ser fram emot att vakna även tidigt på morgonen och ta en dusch! Redan bara första klicken i handen luktar som saftiga, goda hallon och björnbär och gör mig glad och pigg. Även om doften inte sitter kvar på huden efteråt finns den kvar i minnet och gör resten av dagen litet lättare.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i dofter, kroppsvård och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till I love… Raspberry & Blackberry shower cream

  1. Hermia skriver:

    Kanske ett alternativ om man (som jag) saknar Body Shops ”Dewberry”?

    • styleonfile skriver:

      Dewberry saknar jag också! Den här är inte riktigt likadan, utan mer saftig, och det tycker jag är riktigt läckert på sitt eget sätt. Om du provar, så berätta gärna vad du tycker!

Kommentera

