Favoriter i juli

Nej, inte har vi haft någon toppensommar och de varma soliga dagarna har varit få. Men Eucerins mattande solkräm har ändå varit en pålitlig vän.

På semestern brukar jag inte använda så mycket makeup. Det jag brukar satsa på är nagellack i starka, sköna färger, och här står en rad av mina favoriter: Make Up Store Elin, L’Oréal Nouvelle Vague och Acid Watermelon, och Mavala Macao.

wpid-DSC_0630.jpg

I vanliga fall är en dag utan parfym en bortkastad dag, men reser jag bort orkar jag bara ta med någon favorit, och i år var Chanel Beige den utvalda. När jag inte nöjt mig med dofterna från naturen har dess förföriska variant av blomdoft gett mig en fläkt av skönhet.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i favoriter, nagellack. Bokmärk permalänken.

Kommentera

