Det är rea! Och det är fint!

Ibland sänker butikerna priset på några utvalda kosmetikprodukter. När jag ville ha mitt ljusljusgröna Pistachio Drage (längst till vänster på bilden) hade jag just den turen att de små flaskorna var extra billiga. Med det i bakhuvudet plus minnet av de fina färgerna och framför allt hållbarheten hos lacket gick jag tillbaka till affären och festade loss på tre fina färger till: Addictive Plum, Boudoir Rose och Nouvelle Vague. Det skall bli roligt att använda dem framöver.

wpid-DSC_0613.jpg

Just nu är det också stora prissänkningar på Make Up Stores produkter, på grund av att de förändrar förpackningen. Jag är ju mycket förtjust i deras nagellack Petra, som har en fantastisk glossighet och hållbarhet, så jag slog till på det spännande blågrönskimrande Faisal och de två fina röda nyanserna Silje och Elin. Elin är en fantastisk korall-rosa-röd som jag redan provat och förälskat mig i, och kommer att visa närmare inom kort.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i hetsshopping, nagellack och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Det är rea! Och det är fint!

  1. Ping: Make Up Store Elin | Style On File

Kommentera

