Urtekram Aloe Vera Hand Cream

En skön handkräm är alltid bra att ha. Så praktiskt är det att vi i bästa fall kan hitta riktigt välfungerande handkrämer i närmaste livsmedelsbutik! Häromveckan stötte jag på Aloe Vera Hand Cream från Urtekram och bestämde mig för att prova den, och jag blev mycket nöjd.

Krämen sjunker ganska snabbt in i huden så att man inte är kladdig länge efter en insmörjning. Den har en rätt så kraftig doft av kryddig apelsin som stannar kvar på händerna länge. Tycker man inte om den har man otur, men jag tycker om den och störs inte av den under halvtimmen den håller i.

Det viktigaste är förstås att handkrämen gör händernas hud mjuk och återfuktad, och det gör Urtekram Aloe Vera Hand Cream bättre än många dyrare krämer. Det är ju också fint att den är gjord på ekologiska ingredienser. Jag är mycket nöjd med krämen och kommer att köpa den igen.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i handkräm och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Urtekram Aloe Vera Hand Cream

  1. Ping: Urtekram Aloe Vera Body Lotion | Style On File

  2. Ping: Urtekram Aloe Vera Shower Gel | Style On File

  3. Ping: Urtekram Nordic Birch Hand Cream | Style On File

  4. Ping: Urtekram Morning Haze Hand Cream | Style On File

Kommentera

