Laura Mercier Mini Caviar Stick Eye Color Set

Vilket fynd för er med varma hudtoner! Trots motstridiga uppgifter har det jättefina setet med sex mindre Caviar Sticks från Laura Mercier kommit till COW och NK. Som jag har berättat tycker jag att de här färgpennorna har en fantastiskt fin kvalitet; de är lätta att måla på den tunna hyn kring ögonen, och den breda spetsen ger en fin fördelning av färgen som sedan sitter fint hela dagen.

Laura-Mercier-Caviar-Stick-SetFärgerna i setet som säljs nu tillfälligt är Rose gold, Amethyst, Moonlight, Copper, Khaki och Cocoa. Förutom Amethyst och Moonlight passar tyvärr färgerna dåligt mot min hy, annars skulle jag kastat mig över den här fina kollektionen. Men jag vet att många med varmare nyanser i huden än jag älskar Rose Gold, och alla färger ser ut att passa bra för användning till många tillfällen. Om de här nyanserna tilltalar dig, så missa inte chansen att skaffa de här små skönheterna!

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i ögonpennor och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

