IsaDora Funky Sapphire

Häromveckan bestämde jag mig för att prova ett av lacken i IsaDoras serie Holographic Nails. Av färgerna som fanns att välja på hade Funky Sapphire en blå ton, och det tycker jag ju om.

På vänsterhandens naglar experimenterade jag med olika färger som botten: på tummen helsvarta IsaDora Jugend Black, på pek- och långfinger den blågråskimrande Sephora It’s Time To Rock!, på ringfingret en stark rosa från IsaDora och på lillfingret bara underlack.

image

Jag tycker att resultatet blev snyggast ovanpå It’s Time To Rock! och Jugend Black – ja, allra snyggast som glittrande stjärnor mot den kolsvarta Jugend Black. Nästa gång jag använder Funky Sapphire kommer jag att lägga den ovanpå någon av de båda eller någon annan mörk färg.

Med mitt favoritöverlack på satt nagellacket bra i flera dagar.

image

 

 

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i nagellack och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till IsaDora Funky Sapphire

  1. Ping: IsaDora Funky Sapphire igen! | Style On File

Kommentera

