Sephora Instant makeup remover

SephoraInstantmakeupremoverÄlskar man makeup behöver man också älska bra borttagningsmedel, så det inte blir några störande rester kvar av dagens färger som kan irritera hud och ögon. Sephora har förstås en billig och bra rengöringsprodukt i sitt eget märke, Instant makeup remover. Det är ingen tvåfasvätska men jag brukar skaka den innan jag använder den.

Produkten är en knallblå, litet oljig vätska som luktar litet väl starkt och avskräckande. Men den är tack och lov mild mot ögonen och tar bort makeupen utan att svida. Jag tycker om den och kommer säkert att köpa och använda den igen.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i hudvård och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

