Clarins Gentle Foaming Cleanser With Cottonseed

clarins-gentle-foaming-cleanserJag tycker om många produkter från Clarins, men tyvärr är jag inte så förtjust deras Gentle Foaming Cleanser With Cottonseed. Den riktar sig till normal- och blandhy, vilket jag har, men den fungerar inte riktigt för mig. När jag använde den under en längre period kändes det som att den inte rengjorde så grundligt som jag hade önskat. Det var de otrevliga pormaskarna på näsan som inte jagades bort. Har man inte det problemet kanske Clarins Gentle Foaming Cleanser With Cottonseed är rätt för en, men inte för mig.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i hudvård och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Clarins Gentle Foaming Cleanser With Cottonseed

  1. Nämen, jag älskar denna, iofs har jag normal hy och använder den i form av dubbelrengöring tillsammans med en olja, antagligen därför den funkar på mig.

    • styleonfile skriver:

      Det är jättebra att höra från någon som gillar den! Clarins gör ju generellt bra produkter, men då är den här rätt för dig och inte för mig, helt enkelt!

  2. Ping: Clarins Gentle Foaming Cleanser With Tamarind & Purifying Micro Pearls | Style On File

  3. Ping: Clarins Gentle Foaming Cleanser With Shea Butter | Style On File

Kommentera

