Fynd!

Jag skulle egentligen bara ha en nagelfil och nagellacksborttagningsmedel. Så stötte jag på ett bord med KORRES-produkter till reapris och hittade en massa saker jag ville ha! Ansiktskräm och en rengörande mask – precis vad jag behövde. Och så body butter och lotion i dofter jag tycker om: jasmin, kokosnöt och kvitten. Det plockade jag på mig! (Nu är jag bara litet orolig för att de krämerna är på väg att utgå ur sortimentet.)

Ja, notan blev högre än jag räknat med, men allt jag köpte var sådant jag velat ha och vet att jag kommer att få användning för. Som bonus fick jag också en massa prover på KORRES-produkter. Shoppingrundan blev som en tidig födelsedag för mig!

image

 

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i hetsshopping, hudvård, krämer, kroppsvård och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fynd!

  1. Parfumista skriver:

    Hej!Trevlig och intressant blogg med tilltalande underkategorier, förutom mitt huvudintresse parfym förstås, som ”hetsshopping” varför drabbas man om och om igen:-) ”sidenscarves”, har mer och mer nördat in mig i detta efter att pashmina behovet är mättat (i alla fall nästan), blir hur sugen som helst på scarvsen och smyckena från Leopold-museet, ”smycken” kan precis som parfymen/scarvsen förändra uttrycket på en hel outfit och så ”basgarderoben” att bygga en sådan som håller långsiktigt är en utmaning eftersom det inte är lika lätt att planera hur figuren utvecklas och att det blir allt svårare att hitta bra kvalitet till ett relativt vettigt pris, vilket i sig är en intressant men tidskrävande utmaning.

    • styleonfile skriver:

      Välkommen och tack för din fina kommentar! Det finns så många vackra saker som förgyller livet. Det är bra att ha en långsiktig plan för att inte ruinera sig och samtidigt ha kläder och accessoarer som håller en lång tid. Men ibland så kan man inte stå emot en impuls, och då känns det som hetsshopping… men det kan också vara en skön känsla!

Kommentera

