Crabtree & Evelyn Summer Hill

Ängsblommor och smultron pryder de söta askarna som Summer Hill-produkterna är förpackade i. Den doftar inte bara av vilda blommor (klöver!), utan även av gräs som blivit litet torrt av den heta solen.

Summer Hill finns i form av duschkräm och body lotion, och även som handkräm, talkpuder och Eau de Toilette. Det är verkligen en sommardoft, härlig att använda både på sommaren och på vintern när man minnas sommaren.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i dofter, krämer och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Crabtree & Evelyn Summer Hill

  1. Hermia skriver:

    Jag införskaffade talkpuder i den doften för behållaren är så fin! Blir glad när jag ser den i badrummet, den minner på vintern om varma sommardagar och är nu extra snäll mot mina barfotafötter.

  2. styleonfile skriver:

    Men vad kul att höra! Jag hade inte kommit på själv vad man skulle ha pudret till, men det låter ju som ett bra användningsområde – och i den fina doften, också!

  3. Ping: Storshopping! | Style On File

  4. Ping: Favoriter i maj | Style On File

  5. Ping: Favoriter i maj | Style On File

  6. Ping: Favoriter i juni | Style On File

Kommentera

