Decléor Foaming Cleanser

Jag har blandhy; den blir lätt fet över pannan, näsan och hakan, men kinderna håller sig fina hela dagen. Min hy är inte känslig, men om jag tvättar den med för kraftiga rengöringskrämer kan den kännas stram och börja flaga. Därför är det viktigt för mig att hitta en rengöring som är lagom balanserad för att göra rent men inte torka ut.

Genom åren har jag provat olika märken, och för några år sedan hittade jag den kräm som fungerar bäst för mig: Decléor Aroma Cleanse Foaming Cleanser. Även om min hy ändrar sig litet efter årstiderna, fungerar Foaming Cleanser lika bra sommar som vinter. Jag använder den morgon och kväll med en fuktgivande kräm efteråt, och är mycket nöjd med hur min ansiktshud känns. Och den doftar så gott! Jag önskar att jag kunde få doften som parfym. Men mest av allt önskar jag att krämen skall fortsätta att tillverkas i evighet, vilket man aldrig kan vara säker på hur bra en produkt än är. Hörde ni det, Decléor? Ni har en trogen kund i mig i minst femtio år till. Svik mig inte!

Uppdaterat: Jomenvisst, Decléor har slutat tillverka den här rengöringen. Jag har provat en ersättare, och här står vad jag tycker om den.

Om styleonfile

Jag är en ingenjör som älskar parfym, hudvård och kläder av hög kvalitet. Det är värt att lägga pengar på något som är bra - håller länge, gör sitt jobb - men det är svårt att veta vad som är bra innan man har provat. Som erfaren testare provar jag gärna läppstift, krämer och annat livsviktigt, och berättar för den som vill vad som är bra och vad som är dåligt.
Det här inlägget postades i hudvård, krämer och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Decléor Foaming Cleanser

  1. Den har jeg aldri prøvd, tror jeg! Jeg er veldig glad i Decléors produkter, så en gang vil jeg nok teste denne også. Jeg har ikke så fet hud, men den passer kanskje til alle hudtyper? Hva tror du?

  2. Ping: Eucerin DermatoCLEAN Refreshing Cleansing Gel | Style On File

  3. Ping: Decléor Aroma Cleanse | Style On File

  4. Ping: Decléor Aroma Cleanse Essential cleansing milk | Style On File

Kommentera

